Klachten

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@kipos.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klachten dienen binnen zeven dagen na ontvangst van de goederen gemeld te worden bij Kipos. Ingediende klachten worden binnen een termijn van veertien dagen, gerekend vanaf de dag van ontvangst, beantwoord. Inden een klacht een aanzienlijk langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Kipos binnen veertien dagen na ontvangst van de klacht geantwoord met een bericht van ontvangst en een verwachte verwerkingstijd.
Omschrijf uw klacht zo gedetailleerd mogelijk in het onderstaande formulier.

Klachtenformulier

Type klacht

Contact

  klantenservice@kipos.nl

  06 17 98 36 27
(ma t/m vrij per Whatsapp

08:30-17:00 uur)

Wattstraat 7
2723PZ Zoetermeer
(Geen bezoekadres)

KVK: 70731519
BTW-nr: NL019669549B01

Stel hier je vraag

15 + 12 =